Notícies

La XV Bienal Española de Arquitectura y Urbanismo i COMPAC The Surfaces Company signen un acord de patrocini

El Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya (COAC) ha estat l’escenari de la signatura d’un conveni de patrocini entre la multinacional COMPAC The Surfaces Company i la XV Biennal Española de Arquitectura y Urbanismo (BEAU), les exposicions es celebraran de manera paral·lela al Pavelló Mies van der Rohe de Barcelona -del 28 de juny al 16 de setembre- i el Museo Patio Herreriano de Valladolid -del 2 de juliol al 10 d’octubre- .

Amb aquest acord, rubricat per Lluís Comerón, president del Consejo Superior de los Colegios de Arquitectos de España i Paco Sanchis, CEO de COMPAC , la companyia es converteix així en Patrocinador Oficial de un dels esdeveniments clau de l’agenda cultural de l’estiu.

Convocada pel Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana a través de la Dirección General de Agenda Urbana y Arquitectura en col·laboració amb el Consejo Superior de los Colegios de Arquitectos de España (CSCAE) i la Fundació Arquia , la XV BEAU -així ho expliquen els seus comissaris Óscar Miguel Ares, Anna Bach i Eugeni Bach– els treballs més rellevants de l’arquitectura i l’urbanisme espanyols dels tres últims anys “amb la vocació de servir de punt de trobada entre la ciutadania, l’arquitectura i l’urbanisme i reivindicar el valor social de les dues disciplines”.

Paco Sanchis, CEO de COMPAC i Lluís Comerón, president del Consejo Superior de Colegios de Arquitectos de España. Imatge ©Anna Mas

En paraules de Paco Sanchis, CEO de COMPAC : “És un orgull aportar el nostre granet de sorra a aquesta fita de l’arquitectura que premia i defensa el talent i que impulsa sinèrgies i projectes arquitectònics que milloren la qualitat de vida de la nostra societat. COMPAC, després de la seva trajectòria consolidada de més de 45 anys, segueix apostant per teixir aliances per construir un futur compromès amb els valors de la companyia: la innovació, la sostenibilitat, el disseny únic, la solvència, la valentia, la contemporaneïtat, l’equip i el prestigi. Amb seguretat puc afirmar que la vinculació amb la XV BEAU respon a la perfecció al nostre core business”.

Sobre la BEAU

La Bienal de Arquitectura Española y Urbanismo (BEAU), que se celebra des de 1991, és una iniciativa del Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana (MITMA) que té per finalitat reconèixer, premiar i difondre un conjunt d’obres d’alta qualitat, que puguin representar el més divers panorama de l’arquitectura i l’urbanisme espanyol dels anys que comprèn la convocatòria. La BEAU forma part del Programa de Promoción Difusión e Internacionalización de la Arquitectura de la Dirección general de Arquitectura y Agenda Urbana, la meta estratègica és projectar l’arquitectura espanyola com a referent internacional d’una arquitectura contemporània que sap combinar la identitat cultural, històrica i artística del seu patrimoni amb la innovació i la modernitat.

labienal.es

Sobre COMPAC

COMPAC porta més de 45 anys sent líder en innovació dins de la indústria de les superfícies i els seus materials han estat triats pels prescriptors més reputats a nivell mundial. Aquesta col·laboració reforça la filosofia de COMPAC de fomentar i promoure la presència de la companyia en les fites més destacades de l’àmbit nacional i internacional i consolida així la seva vinculació entre la companyia i els estaments oficials de país. A més, compromesos amb un dels seus principals objectius, apropar l’arquitectura i l’urbanisme a la ciutadania, tal com defensa la BEAU.

COMPAC des dels seus inicis ha estat una empresa visionària i capdavantera en termes de sostenibilitat i innovació. Sempre ha apostat per la creació de productes d’alta qualitat i disseny únic preservant el medi ambient de manera persistent i professional.

COMPAC és una empresa global amb fort impacte internacional que ha expandit els seus mercats a nous territoris en els últims anys gràcies a la seva qualitat, disseny únic, professionalitat i al seu compromís amb la innovació, ciència i sostenibilitat. Actualment, la companyia opera en més de 90 països de tot el món.